Bokning och kontakt

Kontaktperson

Salong Perfection Skin i Kungälv
Steffanie Carlsson
Auktoriserad Hud- och Spaterapeut
Dipl.Friskvårdskonsulent Adress: Ytterbyv. 11, 442 30 Kungälv
Telefon: 0735-06 06 79
E-post: info@salongperfection.se

Vi finns även inne på Formbar, Storgatan 13 411 24 Göteborg 031-160135

Hair By Zalina - Frisör
Zalina Olsson
Telefon: 0706-094977
E-post: zalinaolsson@gmail.com

Öppettider 2017

Salong Perfection Skin & Hair By Zalina

Månd-fre:
10:00-18:00
Lörd: 10:00-15:00
Sönd: STÄNGT

*Med reservation för ändringar


Bokning & Avbokning

Bokning och avbokning sker endast via telefon 0735-06 06 79 eller via Webbokningen, INTE via sms, mail eller facebook. Avbokning på behandlingar sker senast 24 tim innan, annars debiteras du för halva behandlingskostnaden. Avbokning på gruppbehandlingar sker senast 1 vecka innan, annars debiteras 50 % av beloppet. Uteblir du helt från ditt besök, debiteras du 100 %. Dessa regler gäller alla och gör inga undantag. En bokningsbekräftelse kommer att skickas till dig via mail och ett sms kommer även att skickas ut 26 timmar inna din bokade tid.

Om du anser att vi utfört en behandling fel eller att du inte är nöjd, var vänlig och kontakta oss senast 2 dagar efter behandlingstiden. Vi vill även att du skickar bild, där det tydligt syns vad du är missnöjd med. Detta för att vi ska kunna förbereda oss på hur vi ska åtgärda felet på bästa möjliga sätt. Har det gått längre än 1 vecka efter behandlingstillfället gör vi inte om behandlingen kostnadsfritt

Reklamation av tjänst

Om du anser att vi utfört en behandling fel eller att du inte är nöjd, var vänlig och kontakta oss senast 2 dagar efter behandlingstiden. Vi vill även att du skickar bild, där det tydligt syns vad du är missnöjd med. Detta för att vi ska kunna förberada oss på hur vi ska åtgärda felet på bästa möjliga sätt. Har det gått längre än 1 vecka efter behandlingstillfället gör vi inte om behandlingen kostnadsfritt.

Du som kund har inget lagligt stöd när det gäller att reklamera en behandling, då konsumentköplagen inte omfattar skönhetsbehandlingar på personer. Du kan heller inte vända dig till ARN (Almänna reklamationsnämnden) eftersom vi inte utför medicinska behandlingar.

Reklamation av vara

Om du köpt något som är felaktigt eller skadat ska du klaga eller reklamera till säljaren. När du gör en reklamation betyder det att du meddelar säljaren att du inte är nöjd och varför.

Du måste reklamera varan "inom skälig tid" efter det att du har upptäckt det. Om du reklamerar inom två månader räknas det alltid som att det skett inom skälig tid. Ibland kan skälig tid vara längre än två månader till exempel om du varit sjuk eller bortrest.

Ursprungligt fel på varan

Om du upptäcker ett fel på varan under de första sex månaderna efter köpet har du ett bättre konsumentskydd. Om felet är ursprungligt, det vill säga fanns där från början har du rätt att få varan reparerad eller utbytt. Om säljaren inte håller med dig om hur felet uppstått är det han eller hon som måste bevisa att felet inte är ursprungligt under den här tiden.

När det har gått mer än sex månader efter köpet är det i stället du som köpare som måste bevisa att felet är ursprungligt.

Tre års reklamationsrätt
Du har rätt att reklamera en vara i tre år efter att du tagit emot den. Det står i konsumentköplagen. Varan kan ha en garanti som är kortare än tre år, men det förkortar inte reklamationstiden. Reklamera alltid så snart som möjligt för att vara säker på att inte gå miste om dina rättigheter.

OBS!! Presentkort som är köpta på Salong Perfection Skin gäller EJ hos L by Liza samt CCT

Skicka meddelande